Wbrew pozorom nie wystarczy przygotować wszystkie szczegóły dotyczące kampanii reklamowej, a następnie rozprzestrzeniać takie dane. Równie ważne jest to, co będzie wchodziło w skład takiej akcji promocyjnej. Zatem warto przygotować drobne produkty, które zamieni się na upominki dla klientów. Dzięki temu zyska się większe zainteresowanie, a tym samym sprawi się, że klienci chętniej będą chcieli sprawdzić, czego konkretnie dotyczy dana kampania reklamowa. Jednym słowem odpowiednie przygotowanie upominków wchodzących w skład kampanii reklamowej, to bardzo dobry pomysł i powinien być wcielony w życie każdej akcji przeprowadzanej przez reklamodawców. Nie mniej jednak to, co będzie upominkiem i jak on będzie wyglądał ma w tym wypadku największe znaczenie.W związku z tym najpierw należy ustalić, jakie konkretnie produkty zostaną przekształcone na gadżety dla klientów, a następnie po prostu je odpowiednio do tego zadania przygotować. Chodzi o to, by gadżety firmowe były nie tylko praktyczne, ale i skuteczne w przekazywaniu klientom informacji promocyjnych. Dlatego właśnie w takim wypadku najważniejszym elementem będą nadruki, które na zewnętrznej stronie upominków reklamowych zostaną umieszczone. Tak naprawdę to, jak on będzie wyglądał, zależy przede wszystkim od tego, jaki kształt oraz wielkość ma wybrany produkt.
Nie mniej jednak planując wykorzystanie produktów jako upominki reklamowe, nie można kierować się ich rozmiarem. Warto wybierać praktyczne i popularne gadżety firmowe, dzięki którym zwiększy się zainteresowanie całą akcją promocyjną. Dlatego właśnie najpierw wybiera się konkretne produkty, a dopiero później można dobierać do nich odpowiednie nadruki i wszystkie inne elementy, które mają wchodzić w skład upominku reklamowego.
Nie bez znaczenia będzie to, jak wygląda nadruk, który mają gadżety firmowe. Chodzi o to, by na nim znalazło się kilka niezbędnych elementów. Przede wszystkim powinny się tam znaleźć dane związane z reklamodawcą, a więc nazwa lub przynajmniej logo firmy. Jeśli pozostanie odpowiednio dużo miejsca, to na nadruku warto umieścić hasła reklamowe i tym podobne elementy związane z kampanią reklamową oraz ofertą reklamodawcy.